CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Kesah CHenta..

Daisypath Anniversary tickers

The Apples of Our Eyes

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 30, 2008

bizi

Dari pagi smpi ke petang, aku dok pening ngan mcm2 borang2.. konpius sana sini..seb bek ada shafa..leh kongsi ape2 yang aku tak tau..at last, ko pilih gak ke IpTi ek shafa..moga2 ape yang ko decide ni betul..amin..

baru jap tadi lepas jumpe pengarah BTI.....terkejut sunggoh bos aku sorang nih aku nak resign..benda first yang dia tnya.."dah bape lame keje sini?"...."memang minat nak jadi cikgu ke?... "budak2 skang susah nak control"...."dah pikir abis ke?"..aku aah kan je segala soalan bos aku tu...

at last, dia terus sign surat aku tu n kata...
"takpe la..takde halangan untuk saya taknak lepaskan awak...."untuk mase depan awak jugak"..

tak terkata aku...pas dia sign surat aku tu, kat sebelah tu dia tulis besor2, 'tiada halangan dan mohon diberi pengganti...'
takde komen dah dari dia pastu..n aku pun terus kuar dengan ati yang tak tau nak kata ape..huhu

watebe la boss..yang penting dah setel...keje gov ni macam2..nak blah gitu jek tak leh..taknak blah gitu jek mcm2 plak nak kena tempuh..wat surat tulah, nilah, notis sebulan la ape la..huhu..
yang pastinya, pasni aku kena beli byk stock megi untuk simpanan selama 3 bulan sebab aku takkan dapat elaun selama 3 bulan..waaaa....

tah ape aku merapu...nak balik umah daaa...hosmate aku dah tunggu bawah...DaAAaaa dlu...

3 comments:

Anonymous said...

ooh..kak sara dpt kpli ek..tahniah..
baha pn iview kpli gak kt IPBA ari tu tp 4 hb sept ler..patut xjumpa kak sara.baha jumpe raihan n dia pn dpt gak kt Cheras

Puan Sarah said...

OoOo....ramai gak geng bios kita dapat kpli ek...baha dapat dpli kan...gudluck tau..sama2 la kita ...heee

Mrmnj said...

sara awak keja gov kan.. sy keja kat KPM jg PT.. tapi sy tak bole letak jawatan, tak bole wat pelepasan dgn izin, sy disuru cuti belajar tanpa gaji sbb lum dpt penempatan lg br p kursus kan.. sarah refer kat mana tentang resign ni?.. mana tau sy terlepas beberapa info penting..