CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Kesah CHenta..

Daisypath Anniversary tickers

The Apples of Our Eyes

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, March 28, 2009

Tidak Matangkah Aku??



Secara fizikalnya, tampak tidak matangkah aku???
bilamana asik di usha oleh budak2..????

Mungkinkah kerana saiz aku yang kecik ni???

Apepun, thk you so much dell untuk malam itu karena telah dengan sgt lantangnya mem'backup' aku sedang aku terpinga2 untuk menjawab soalan budak2 itu... =p

(buat adik posmen itu : Sori ye dik..kami bukan sengaja menipu & mensebabkan korang tetiba buat muke mcm tak caye... tapi keadaan memaksa 'miss dell' untuk menipu status aku =))

Apepun, mlm itu sgt penuh dengan ketawa antara kita.. aku, dell, lily & shafa...

(wlupun aku tau dell yang sgt tensen ngan keje yg banyak, tapi kita sume kuar nak refresh kepala otak yang kusut & at last, kita betui2 refresh!!

>>> wlupun kita refresh kekusutan kepala kat cenderawasih tu jek. hehe.. )



No comments: