CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Kesah CHenta..

Daisypath Anniversary tickers

The Apples of Our Eyes

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

aku boring..without my lappy_

Oleh kerana kesiankan roomate aku yang baru rosak laptopnya, dan dengan sungguh ikhlasnya meminjam kan laptop yang xseberapanya ni kat dia untuk siapkan asignment yang nak di hantar malam tu jugak before jam 12.00mlm...

so, sepanjang malam tu, aku mcm tak tau nak wat ape tanpa laptop..coz everythin' is in there...so,aku pun merajinkan diri buat la ape2 yang aku rase leh 'cantik kan' kelas aku yang tak seberapa adanya tu....




masih pening-pening camana nak susun sume nih..hu




tak dapat ide lagi ...


hampir2 dah nak siap...he




saje nak show off..haha==>>>aku & lily punyer keje....



yey..siap dah ahernya....


tanpa laptop, at least aku leh wat sesuatu yang leh bagi manfaat untuk aku gak...
tambah skil untuk jadik cikgu time kat sekolah nanti..mane tau tetiba kena jadik guru kelas plak..hehe (perasan....)

k la...actually baru balik dari kelas..suppose ade GERKO olahraga arini..tapi batal..tengah tunggu membe nak gi makan..sambil2 aku tulis blog ni sementara aku ada ide....

end...

No comments: