CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Kesah CHenta..

Daisypath Anniversary tickers

The Apples of Our Eyes

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 25, 2009

unprepared presentation.....

Rasa mcm tah pape arini....kepala mcm blur... task yang sepatutnya kami berlima (aku, lily, fiza, en.epul & ali) buat minggu lepas, tak terbuat.... sangat susah nak carik info..at last, aku & lily cume dapat sikit-sikit jek info.... tu pun roughly & unorganized.. n kami sendiri tak tau yang task yang sepatutnya tu, kena well type & hantar..... (semuanya sebab penyampaian mesej tak sampai.........)


bile lecturer masuk, dia terus tanya pasal task tu...huhu.. terus suruh kami present kat depan...
dalam kepala otak, memang tak prepare langsung & terus jadik blank nak present ape...
dengan slide tak siap satu ape pun... coz memang tak tau kena present or hantar....

kami 3rd group yang kena present kat depan...dalam mase 2 group sebelum tu present, aku, lily n en.epul amik sikit kesempatan untuk siapkan sikit slide untuk dipresent...sgt kelam kabut... adala dlm 5 minit je camtu kami prepare slide.... memang tak senonoh tul slide.... blank..slide sgt sempoi...& isi yang nampak sangat mcm tak prepare... masa tu mcm nak nangis pun ada..takut kena marah & for sure kena ungkit...."mcm ni ke budak KPLI buat keje..."....hu...

tapi...di sebabkan kan sahabat se'group' aku yang sangat cool & sgt hebat nih.. segalanya menjadi ok...
he presented very well in front of the lecturer ...mcm seminggu dah prepare..haha.. padahal, dia ni baru je tgok isi yang nak di present tu dlm masa 5 minit sebelum nak present... aku salute la ngan ko en.epul..& aku bagi ko A+++....!!!!
klo la en.epul yng sangat hebat ni takde, tah tak tau la ape nak jadik ngan group kami....memang sia-sia kena marah je laaa.....

ni pun, baru habis siapkan report untuk task tu ngn lily.. .. coZ the lecturer suruh hantar by tomorrow....









aku snap sket gambo kelas aku......release tensen lepas kelas yang dah membuatkan aku cukup blurrr tadi....

No comments: